Friday, April 27, 2012

Kenapa Flora Academy pilihan saya?


"Saya Norhayati Abd. Latif dan kini menetap di Tawau, Sabah. Di sini, saya mengendalikan sebuah syarikat andaman dan butik perkahwinan. Maka yang demikian, tugas-tugas saya banyak berkait rapat dengan gubahan bunga dan bagi memantapkan lagi ilmu gubahan bunga, saya tidak kisah untuk terbang ke Semenanjung untuk berguru dengan yang pakar. Apalah sangat kalau jauhnya beribu batu waima berpuluh ribu batu pun dan berhabis semata-mata untuk mendapatkan ilmu. Bagi saya ilmu yang saya perolehi di sini dapat dimanfaatkan untuk memperbaiki teknik dan menambah pengetahuan sedia ada. Lagipun ia adalah ilmu yang boleh diwarisi dan ia merupakan satu pelaburan yang berbaloi. Bagi saya pembukaan Flora Academy adalah satu perkara wajar dan tepat dengan masanya. Apatah lagi ia milik guru gubahan bunga bertaraf dunia, Razak Ahmad, " terang pemilik syarikat pengurusan majlis perkahwinan Hati Ke Hati ini.


"Di sini, saya banyak didedahkan dengan cara betul mengendalikan bunga dan menyediakannya sebelum ia digubah. Sekarang, baru saya sedar dengan mengaplikasikan teknik tepat, barulah bunga-bunga yang digunakan dapat tahan lebih lama dari biasa. Owh, Flora Academy, terima kasih banyak-banyak kerana membantu saya memahaminya. 

Selain daripada itu, saya dan pelajar lain turut didahkan dengan bentuk gubahan bersesuaian, warna, penggunaan aksesori dan sebagainya. Makanan dan minuman yang disediakan pun memang sedap. Oleh yang demikian, saya ingin menyeru kepada mereka yang berminat untuk mendalami ilmu gubahan bunga segeralah mendaftar dengan Flora Academy kerana ia sangat berbaloi!," luah wanita beranak tiga ini jujur.    

1 comments:

  1. Salam, saya ingin mengetahui yuran untuk belajar gubahan bunga di tempat anda. Sila email kan kepada saya di norilah.manan@gmail.com.
    Terima kasih.

    ReplyDelete

Sila tinggalkan komen atau sebarang pesanan untuk peningkatan prestasi Flora Academy. Terima kasih.